Tuesday, September 15, 2009

Sehari Bersama Aku Yang Mengantoks ~

Hari ni aku g sekolah dgn mata pnuh kekuyuan..LAst nite aku bergayut dgn membe aku sampai pagi..almost 3am in da monin'...Da la aku montah2 sbb angin. Abeh mknn moreh kuar smule..Berketol-ketol pula tu..eeeee...tak kembang ke tekak korg dgr aku cte ni..aku sendri geli. Tdo jap then 5.25am aku dah bgn nk sahur..Aku kutih2 la kurma 2 bijik with a glass of low fat milk (yg penting..). Pahtu tdo jap samp 6am..pastu bgn lek nk ciap2 g sekolah..termasuklan iron baju kje.Pening kpala aku.Jap bgn jap tdo..Mcm mata garfield jer sepanjang kat sekolah td. Total masa tdo ialah 2 jam 45 menet.



~ Look how teruk i am wat percobaan tdo kat skool~


**Posisi Pertama**


~~~Eh..tak jadi, tak jadi..xle gak nk lelap...posing jap~~~




~~ Percobaan ke 2 dgn posisi yg ke 2~~


**lebih kurang jer mcm yg pertama cuma tgn tu
wat tadah cadang2 air liur kuar kan..nger)**



Hmm..actually akhirnya aku xle gak nk tdo kat skool ni sbb line x clear..jap2 bdak dtg..jap2 gpk 1 dtg..jap2 kucin' dtg..Last2 aku sambung duk tongkat mata masa meeting cikgu-cikgi bersama pengetua..Time2 aku ngantok thp dewa ni la dia nk wat meeting..jd aku pun posing lg..(aper lak kaitan ngantok,meeting n posing ek..cube korg pikirkan.Soalan IQ neh)..



~~Sambil tunggu meeting start dari kiri wid, paah n aku~~

(Gambo ini diambil oleh cikgu Zubaidah)

Sekian saja untuk masa ini...Inilah hari aku yg paling kronik mengantoknyer dalam bulan ini.

7 comments:

Yaya Abu Bakar said...

kire chumel lar amik pic time ko pura2 tido dalam ayu nih?

Variasi Tudung said...

makcik : hehe..aku tgh berlakon ala2 ank wayang la tu.Kang klu btul2 tdo leh amek pic kang mcm ajaib lak kn..

Yaya Abu Bakar said...

taik lily....

Anonymous said...

tu bkn wat2 tido tu.. tu mmg tebiat.. heheh jgn mare, nanti kene jual!

farha said...

aku yg terlentok terlelap bukannya ko..sedap bangat dong!!walaopon sekejap tp nikmatnya allahuakbar..lega bedahhh..=)tmpt ko mmg pot yg terbaekk utk makan+tdo...jgn kau lari!

when the gaze of my eyes meets yours said...

kambing ni pengoto betol.ada tak hasil air liur tadahan tu?mintak maap ye kawan2.dier ni mmg camni..

Variasi Tudung said...

paah : tempat aku tu mmg mahal harga lot dia..mmg suai dijadikan tmpt tdo dan mkn di bulan posa

Malin : heh..xsempat nk menitik aku sedut lek

 
Blogger Templates by Wishafriend.com