Monday, September 28, 2009

SuasaNa Di Hari Raya.....

HAri Raya da ABes....tp Raya taHun ni mcm bIasa2 jer bg aku. Takde yg meriahnyer sGt. Cuma yg best suMe KAkak2 kesayanGan aKu ada BAlik berSama askar2 mereka. Tahun Ni aku tempah Cupcake unTuk dihiDangkan pada Pagi raYa...tp x la plak terHidang..Taruk jer dLm peti.Saper Nk amek senDri...


SanTek taK CuPpIeS aku?Tp Words
ceRia Sokmo tu org kek tu tulis sendri..
Aku xsuh pun..Spoil jer words tu..


~ Ni Ujai a.k.a Dak Tepek anak Kak Ida..Muka mcm oTai jer ble tgk org~

~Yg senget kepaLaNya tu Adam.Anak Long..Nakal Ya Rabbi~
Ni Semua KejaDian Malam raya Di mana anasir2 keCik ni
wat onar di dapor tiMe oRg tgH sbuk meMasak
Untuk JuadaH paGi raya


~::~::~::~ DI PAGI HARI RAYA PERTAMA ~::~::~::~

aKu beRsama Kurung Biruku




**KAk Ida Dgn dak Tepek berseDia nk Cucuk org Dgn satay**



** Long, Danish dak Debab and Aku **




** Long dgn 2 lagi asKar beliau (Adam n Nabil)**



**MenanGis tapI tetaP nk Bergambo**

P/s : Nak Mintak mahaP dgn Kak nGah coz xde Pic beliau seFamily...



LAst Pic.....

~ Lily (bkn nama Sebenar) bangga Posing Sebelah keTa Ijo Taik Untanya~







1 comments:

Anonymous said...

comelnyer anak long danish tu.. Sihat btul! Eee geram tengok.. Adam pn dh besar. Hensem! Nabil nmpk cool je skrg. Ye ke? Min? Mintak2 makin ayu gtu.. Tak nakal2 dh. Hehe.. Ank kak ida,mcm hero skrg.. Bg pistol sebijik, mesti dia tembak suma org. Heh.. Rindu kat anda suma..

 
Blogger Templates by Wishafriend.com