Friday, September 18, 2009

GoodiEs, aNgpow and Ketupat for HAri Raya..

Utk tahun ni, aku xbg duit raya. Tp aku bg goodies utk bdak2. Saja rasa nk wat mcm tu thn ni. Mak aku bg Rm2 dan aku plak goodie yg jgk bernilai Rm1..sama je la kan. Cuma dak2 kan ske dapat jajan n sweets mcm ni..







<---- Ni timbunan jajan n sweets nk bg dak2..Aku lak yg teruja lebih..heheh ~













Yum..yum..~ ------->








Aku mmg ske kje2 pembungkusan ni..Sronok rasanya. Hehe...Klu aku jd bdak2 syok gle dpt benda2 mcm ni time raya..Hm..tingat lak zaman2 kecik dlu beraya..G raya dengan kakak aku (Kak Ida)..Masa tu dia darjah 6, aku lak darjah 3. Yg aku tak puas atinyer, ada satu umah aku pegi braye, dia bg duit men ikut darjah kte tau. Hangin jer aku masa tu dapat 30sen sbb darjah 3. Kak ida aku darjah 6 ilek jer dpt 60sen..Huh...Diskriminasi btul tuan umah tu..




~::~::~::~::~::~::~::~


Aku ni tiap2 tahun amek kontrak anyam ketupat. Tp utk umah aku jer la. Bkn amek upah..Tak koser den..ponek anyam ktupat ni. Sakit gle pinggang..hehe~. Skali anyam ada la 40 biji gtu. Tak la byk, tp ble anyam sorg2 jenuh gak la.




Tgk tu...aku tunjuk skill anyam ketupat..terror tak..aku ni leh dikatakan tahap terrorrist la dalam arena wat ketupat ni..





Nnti aku upload lak gambo2 masa hari raya...xbanyak la posing raya tahun ni. Digi cam rosak lak tbe2. Spoil tul...




2 comments:

Yaya Abu Bakar said...

haha...mengong lily.....xsemoat nak beraya umah ko....kalo x mesty aku dapat goodies 2 kan?seronotnyer...utk yg berumur cam aku ni beso cket lar kan jajan nyer?:p

Variasi Tudung said...

makcik..ko klu ikut kire ketinggian boleh dikategorikan layak lg ar..tp ikut umor xdapet ler kamu..jd kamu mau ikut kategori mana?

 
Blogger Templates by Wishafriend.com