Saturday, September 12, 2009

Kepenatan...

Fuh..sakit gle pinggang aku. Tadi duk mengelap kusi, buang sawang kat siling n vacuum lantai umah..cuci kipas juga. Start kul 10 pagi sampai la 1.00 tgh ari..N0n-stop babe. Tapi dalam kepenatan ni sanggup lg nak edit2 blog aku yg under construction neh...heheh. Wutever!!.Nasiblah aku tak posa (kantoi di situ).


Hmm..tbe2 rasa nak kawin sgt2.Kan best dapat idup bersama dgn org yg kita sayang. Makan sama, solat sama dan mcm2 lg la wat together-gether. Yg paling best dapat cium tgn suami b4 nk g kje n hubby lak cium dahi kte..Wah..such a romantic moment.

Takpelah..sampai masa,insyaallah aku akan lalui itu semua...Soon or later..

3 comments:

farha said...

wehhh..aku pon mao kawen gak tp ku tgu ko dl...ye arrr ko da alim,ku ngah mencarik2 lagik "ustad" neh!!hihikkssss..

Variasi Tudung said...

Paah : Ustaz ker..pak imam ker..janji bek ati weh..

farha said...

btol tu wehhh..doa2 le moga ku dpt lelaki yg baekkkk..ameen!
mao mao yg tipu2..ngeeee~

 
Blogger Templates by Wishafriend.com